Dzień Pluszowego Misia w Szkole Podstawowej nr 1 w Mierzęcicach
25 listopada 2024 roku w Szkole Podstawowej nr 1 w Mierzęcicach odbyły się wyjątkowe obchody Dnia Pluszowego Misia, które na długo pozostaną w pamięci najmłodszych uczniów. Tego dnia szkolne korytarze wypełniły się pluszowymi przyjaciółmi i dziećmi przebranymi za misie lub ubranymi w stroje z misiowymi akcentami. Największą atrakcją dnia okazał się sympatyczny Miś, który czekał na dzieci z klas 1-3 na sali gimnastycznej. Miś wcielił się w rolę lektora i czytał dzieciom piękne bajki, wprowadzając ich w świat wyobraźni i magii. Dzieci z zaciekawieniem słuchały opowieści, a na zakończenie każdy mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie przy specjalnie przygotowanej fotościance w misiowym stylu. Dzień Pluszowego Misia był również okazją do rozwijania kreatywności. W każdej klasie dzieci wykonywały prace plastyczne związane z misiowym motywem, używając farb, kredek i kolorowego papieru. Oprócz tego nauczyciele zadbali o edukacyjną stronę wydarzenia, wyświetlając krótkie filmiki o historii pluszowego misia i ciekawostkach na jego temat.
Podczas obchodów Pani Dyrektor miała zaszczyt ogłosić wyniki konkursu „Miś 3D”. Dzieci wykazały się ogromną pomysłowością, tworząc trójwymiarowe modele misiów z różnych materiałów. Jury miało trudne zadanie, ale ostatecznie udało się wyłonić zwycięzców, którzy otrzymali drobne upominki oraz dyplomy.
Zwycięzcy konkursu:
Klasy 1
- 1 miejsce Popek Daniel 1a
- 2 miejsce Nowak Zuzanna 1b
- 3 miejsce Dzierżanowska Julia 1b
- Wyróżnienie Parzoch Piotr 1a
Klasy 2
- 1 miejsce Kyrcz Wojciech 2b
- 2 miejsce Sobota Amelia 2a
- 3 miejsce Gwóźdź Aleksander 2b
- Wyróżnienie Sroka Oskar 2a
Klasy 3
- 1 miejsce Ostapowicz Bartosz 3b
- 2 miejsce Lis Magda 3a
- 3 miejsce Januszewska Natalia 3a
- wyróżnienie Jakóbczyk Laura 3b
Dzień Pluszowego Misia w Szkole Podstawowej nr 1 w Mierzęcicach był niezapomnianym wydarzeniem, które połączyło zabawę, kreatywność i edukację. To doskonały przykład na to, jak ważne jest pielęgnowanie dziecięcej wyobraźni i radości poprzez takie inicjatywy.
* * * * * *